Χωρίς Συμβόλαιο υποστήριξης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας στο email support@pscom.gr όπου και θα εξετάσουμε το αίτημα σας μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Θα ενημερώσουμε για τυχών χρεώσεις και εφόσον τις αποδεχθείτε θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.
Με ένα προπληρωμένο πακέτο ωρών μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας στο email support@pscom.gr και να ωφεληθείτε από τις παροχές ενός standard συμβολαίου (απόκριση εντός 4 ωρών) για συγκεκριμένες ώρες τον χρόνο χωρίς χρέωση ανά βλάβη.
Σημείωση: Το προπληρωμένο πακέτο ωρών μπορεί να προμηθευτεί μόνο μία φορά τον χρόνο. Περιλαμβάνει κατά ελάχιστο 12 ώρες και σαν ελάχιστη ώρα τεχνικής υποστήριξης ανά βλάβη ορίζονται τα 30 λεπτά.
Με ένα ετήσιο συμβόλαιο standard μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας στο email support@pscom.gr και οι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν τα αιτήματα που αποστέλλετε εντός ωραρίου, με απόκριση εντός τεσσάρων ωρών χώρις χρέωση ανά βλάβη.
Με ένα ετήσιο συμβόλαιο 24/7 έχετε επικοινωνία με τεχνικό στο κινητό του όπου αναλαμβάνει τα αιτήματα σας και εκτός εργάσιμων ωρών, με προτεραιότητα και απόκριση βάση συμβολαίου.