Υποστήριξη Τηλεφωνικών Κέντρων

Προγραμματισμός, παραμετροποίηση, διάγνωση και αποκατάσταση βλαβών, επισκευή ή αντικατάσταση υλικού, μεταφορά τηλεφωνικών κέντρων.

Αυξανόμενη ανάγκη για επικοινωνία

Καθώς η ανάγκη για επικοινωνία αυξάνεται ραγδαία δημιουργούνται νέες ανάγκες εντός της επιχειρήσεις ώστε να συμβαδίσει με το σήμερα. Με το κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό μας μπορούμε να παρέχουμε υπηρεσίες για το τηλεφωνικό σας σύστημα.

Τι κάνουμε

  • Προγραμματισμός/ Παραμετροποίηση τηλεφωνικού κέντρου: Αναδιοργάνωση της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου σας σύμφωνα με τις νέες σας ανάγκες, τροποποίηση ηχητικού μηνύματος (IVR), αλλαγή στη σειρά κουδουνίσματος των συσκευών σας, αλλαγή ή προσθήκη νέων εσωτερικών.
  • Προβλήματα Επικοινωνίας: Διάγνωση και αποκατάσταση βλαβών του τηλεφωνικού κέντρου σας. Τηλέφωνα με πρόβλημα σύνδεσης, κακή ποιότητα ή διακοπές στις κλήσεις σας.
  • Επισκευή τηλεφωνικού κέντρου: Επισκευή υλικού ή και αντικατάσταση με προτεινόμενες λύσεις εξατομικευμένες στις ανάγκες της εταιρίας σας.
  • Μεταφορά τηλεφωνικού κέντρου: Μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου σας από την παλιά, στη νέα σας διεύθυνση.
  • Αναβάθμιση/ Επέκταση: Αναβάθμιση τηλεφωνικού κέντρου ή επέκταση όπου αυτό κρίνεται δυνατό.

Προηγμένες εφαρμογές

  • Διασύνδεση σήμειων: Διασύνδεση απομακρυσμένων σημείων, remote extensions, mobile users, softphones σε laptop.
  • Cloud: Μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου σας σε Cloud περιβάλλον επωφελούμενοι από την δυνατότητα άμεσης σύνδεσης των εσωτερικών, χωρίς VPN παρέχοντας την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και επεκτασιμότητα.
  • SBC: Ασφάλεια τηλεφωνίας, προστατέψτε τα προσωπικά δεδομένα σας και αυτά των πελατών σας.
  • Διασύνδεση MS Teams: Διασυνδέστε τις τηλεφωνικές γραμμές που σας παρέχουμε μέσω της πλατφόρμας GoSiP ή το VoIP τηλεφωνικό κέντρο σας με Microsoft Teams χρησιμοποιώντας την εφαρμογή της Microsoft για να λάβετε αλλά και να κάνετε κλήσεις μέσω των γραμμών – αριθμών της εταιρείας σας.
  • Καταγραφή κλήσεων: Καταγραφή φωνής σε εξωτερικές και εσωτερικές κλήσεις για την διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών σας και για έλεγχο ότι οι διαδικασίες της εταιρίας σας τηρούνται.
  • Ανάλυση κλήσεων: Reporting κλήσεων για να ξέρετε ακριβώς τη συμβαίνει στην εταιρία σας και να κάνετε τα σωστά επιχειρηματικά βήματα.
  • Διασύνδεση CRM/ Database: Διασυνδέστε το κέντρο σας με το CRM πρόγραμμα της εταιρίας σας ή την βάση δεδομένων σας και αυξήστε την παραγωγικότητα των υπαλλήλων σας.
elEL